vrijdag 8 november 2013

Den Haag blijft boeien

Hallo,

Op donderdag 24 oktober 2013, zijn we wederom naar Den Haag geweest; Den Haag blijft boeien. Zo'n dag levert steevast een aantal leuke foto's op. Zo ook donderdag. Bij het ministerie van Binnenlandse zaken leek het even fout te gaan. Werden we eerst aangesproken door een uiterst vriendelijke dame die ons dol enthousiast maakte hoe mooi het gebouw van binnen is en het uitzicht van boven wellicht nog mooier, maar op mijn vraag of wij tweeën naar binnen mochten, met teleurstellend 'Neen' moest beantwoorden. Werden we nog geen twee minuten later door een man met een 'oortje' aangesproken: Of we met onze activiteiten wilden stoppen. "Wat jullie hebben mogen jullie behouden, maar u moet stoppen!", klonk het vriendelijk maar gedecideerd. "Tja..., ik vrees dat we iets doen dat we niet mogen doen!", reageerde ik enigszins teleurstellend. Waarschijnlijk werden we van binnenuit middels de camera's nauwlettend gevolgd. Er volgde een dialoog tussen de beveiligingsmedewerker en zijn 'oortje', waarna alsnog een geruststellend "Daar zullen deze mensen wel blij mee zijn. U mag nog even doorgaan met fotograferen!". Kijk..., da's nog eens aardig! Blijken mijn belastingseuro's toch nog goed besteed

Groetjes,

Frans, http://www.jacoplaza.nl.

P.S. Wil je meer mooie foto's van Den Haag zien, meld je dan aan voor mijn forum: http://www.jacoplaza.nl/forumbb3

Geen opmerkingen: